„Dzīvei piemīt tāda vērtība, kādu mēs tai vēlamies piedēvēt, - pati par sevi vērtība pasaulē neeksistē. Un piešķirt dzīvei vērtību šķiet visai saprātīgi.”
Kas ir svarīgāks – audzināšana vai izglītība? „Klasika” piedāvā skolas modeli ar vienotu koncepciju vispusīgai personības attīstībai.
Lasīt vairāk
„Gribu, varu, daru!” – tieši tāds modelis aktivizē bērna radošo sākumu no idejas līdz realizācijai, palīdz attīstīt visas bērna spējas un talantus.
Lasīt vairāk
Brīvdienas – tā ir alternatīva skolā pavadītajam laikam, bet arī tā ir iespēja izglītoties. „Radošums” un „būt kopā” – tie ir divi galvenie vasaras nometnes „Klasika” principi.
Lasīt vairāk
Starpkultūru intelektuālā kompetence un nacionālās identitātes saglabāšana multikulturālā vidē – tie ir galvenie virzieni skolas un starptautiskajos projektos.
Lasīt vairākeTwinning projektā “Christmas letters” piedalījās skolas no Itālijas, Horvātijas, Francijas, Vācijas, Spānijas un mūsu skolas 4.-5. klašu skolēni kopā ar saviem angļu valodas skolotājiem. Projekta dalībnieki ar rokām darināja Ziemassvētku apsveikuma kartītes. Katrai kartītei bija pievienota informācija par skolēnu angļu valodā un apsveikums. Skolēni varēja uzdot saņēmējiem jautājumus. Vēstules tika nosūtītas ar Latvijas Pasta starpniecību partnerskolai Vācijā. Pēc dažām nedēļām tika saņemti atbildes apsveikumi. Skolēni pilnveidoja angļu valodas lietojuma prasmes, iemācījās teksta izkārtojumu apsveikumos un pasta sūtījumos. Sadarbība starp projektā iesaistītajiem skolotājiem turpinās.
„Dzīvei piemīt tāda vērtība, kādu mēs tai vēlamies piedēvēt, - pati par sevi vērtība pasaulē neeksistē. Un piešķirt dzīvei vērtību šķiet visai saprātīgi.”